Costică Cărășel vs. calea ferată

carasel11

 

Linia ferată Făurei – Tecuci versus podgoria lui Costică Cărășel

Din monografia comunei Biliești – Vrancea, cetire:

”În anul 1933, forurile de conducere au aprobat construirea unei noi linii de cale ferată pe direcția Făurei – Tecuci, cu trecere prin comuna Biliești.
Au început în acel an lucrările de proiectare așa cum au fost aprobate, dar construirea liniei nu s-a continuat conform proiectului întocmit, prin Biliești, și s-a făcut devierea prin Suraia- Dimaci.
Cauza principală a fost că la Biliești era notar la primărie numitul Costică Cărășel, care nu era interesat și nici amator ca linia ferată să se construiască cu trecerea prin comună, deoarece cele 2 hectare de vie nobilă pe care le avea în gradină, trebuiau defrișate imediat, iar acestuia nu i-a convenit… ”
Așadar, moncher…via nobilă era treabă serioasă, nu se încurca cu o linie ferată efemeră, iar vinul e lucru cu greutate în România, am zis !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: